|
|
|
|
BİLDİRİ KONULARI |
|
|
|
|
|
|
• Çocuğun gelişim sürecinde dilsel bir uyaran olarak çocuk edebiyatının yeri ve önemi |
|
|
|
|
|
|
|
• Çocuğun gelişim sürecinde çocuklar için yaratılan müzik yapıtlarının yeri ve önemi |
|
|
|
|
|
|
|
• Çocuk ve gençlerin duygu ve düşünce sağlığını olumlu - olumsuz etkileyen yayınlar |
|
|
|
|
|
|
|
• Ülkemizde, çocuk ve gençlerin okuma kültürü edinme sürecindeki temel sorunlar |
|
|
|
|
|
|
|
• Çocuğun gelişim sürecinde görsel bir uyaran olarak resmin, karikatürün yeri ve önemi |
|
|
|
|
|
|
|
• Çocuk tiyatrosu |
|
|
|
|
|
|
|
• Çocuk ve gençlik edebiyatı eleştirisi |
|
|
|
|
|
|
|
• Çocuk ve gençlik edebiyatında çağdaş yönelimler |
|
|
|
|
|
|
|
• Ülkemizdeki çocuk ve gençlik edebiyatının sorunları ve çözüm önerileri |
|
|
|
|
|
|
|
• Türkçe öğretiminin temel bir aracı olarak çocuk edebiyatı |
|
|
|
|
|
|
|
• İlgili öteki konular |
|
|
|
|
|
|
|
YAZAR VE ÇİZERLER İÇİN YAŞANTI VE DENEYİM PAYLAŞIMI |
|
|
|
|
|
|
|
Yazarlar ve çizerler, yaşantı ve deneyimlerinin paylaşılmasına, yaratma sürecindeki temel ilke ve yönelimlerinin aktarılmasına katkı sağlayacak konu başlıklarını, II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu Katılım Belgesi'nde önerebilirler. |
|
|
|
|
|
|